De bekende Hamac zomerstop* nadert, maar voordat het zover is eerst nog een clubwedstrijd. Op zaterdag 30 mei hebben wij onze 2de clubwedstrijd. Ditmaal zijn onze buren van motorclub VAMC uit Vorden ook te gast.
Onze eerste clubwedstrijd kende een deelnemersrecord, dus we rekenen ook nu weer op volle starthekken. Eerder deze maand vlogen de wereldtoppers nog over het Peppelenbos-circuit. Ditmaal is het tijd aan de regionale clubhelden. Aanmelden kan via MotoInside t/m vrijdag 29 mei 19:00.
In de jeugdklassen t/m 85cc zijn ook niet Hamac en/of VAMC-leden welkom. Indien de klasse te vol zit, krijgen leden voorrang en zullen de als laatst aangemelde niet-leden worden geïnformeerd dat hun startplek komt te vervallen. Dus wil je mee doen, schrijf je dan tijdig in, of wordt lid van MC Hamac Harfsen (mits woonachtig in straal van 50 km rond Harfsen).
*Na deze clubwedstrijd is ons circuit weer 3 maanden (juni – july – augustus) gesloten, dit i.v.m. onze milieuvergunning.
Wij hebben er zin aan om nog een leuke/sportieve en bovenal gezellige clubwedstrijd te rijden. Dus tot de 30ste.
Cross commissie MC Hamac Harfsen
