Circuit zomerstop tot 1-9-2026

Zaterdag 30 mei verreden wij onze 2de clubwedstrijd van seizoen 2026. Een mooi deelnemersaantal, een prima baan ondanks de stortbui, veel gezelligheid en geen ongelukken. Wat wil een club nog meer.

 

 

Met deze clubwedstrijd, komt ons voorseizoen op circuit ‘T Peppelenbos ten einde. Als onderdeel van onze milieuvergunning is ons circuit in de zomermaanden (juni t/m augustus) gesloten. Dit voorjaar hadden we iets minder geluk met het weer als in 2025, maar al met al zijn we vrij regelmatig open geweest, hebben we 2 mooie clubwedstrijden gedraaid en een Dutch Masters of Motocross. Deze Dutch Masters had wel last van het weer en vooral de voorspellingen, na een stortbui waren we helaas genoodzaakt de laatste 3 manches af te lassen. Jammer, maar ook dat hoort er bij.

 

 

Ondanks dat het op het circuit even wat rustiger zal zijn, gaan we op de weg en achter de schermen gewoon door. De Hamac slaapt nooit. Tot een volgende keer.

 

 

Bestuur en cross commissie MC Hamac Harfsen